fredag 18 december 2015

Tack för denna terminen - hela skolan

Då var vi framme vid terminens sista dag igen.  Det känns som den precis började men det är klart tittar jag ut så är det väldigt mörkt ute som hör vintern till. I övrigt känns det inte som december månad och att julen närmar sig. Men när jag tittar på bilderna till bloggen så ser jag ju att det är mycket olika aktiviteter som har med julen att göra. Det har bakats pepparkakor och julgodis. Samlingarna har ett adventstema, det har sjungits lucia och julsånger. Julfest ute på skolgården och idag avslutade vi med ett fint julbord med all julmat man kan tänka sig. Klasserna dukade fint maten hämtade man i korridoren där ett långbord var uppdukat. Vi tackar Susanne i köket för den goda maten.
Jag tackar för ännu en termin här på bloggen. Hoppas ni fortsätter följa oss nästa termin.

Bjuder er på en liten julsång, i mitt arbete testar jag en del saker som vi kan använda i undervisningen en sak är att använda greenscreen för att kunna "trolla" in sig i en annan bakgrund. Här er ett litet test, appen heter Green screen by Do Ink




Vi tackar er alla för denna termin önskar er alla ett härligt jullov,
 ni som kommer till fritids VARMT VÄLKOMNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar