fredag 8 mars 2013

Klass R1 vecka 10


Att gunga är mysigt...


Det är roligt att få mycket fart...



Skräpgubben

Vi passar på att titta på den stora gubben som är helt gjord av skräp...Den blev väldigt stor..



Vi pratar om kroppen, oj så lång han är...


Dags för rörelselek



Snygga mössor ni har, dom är ju lika dana....

Kom alla mina kompisar

Dags att kalla på kompisarna nu får jag bestämma hur dem ska komma. Kan ni gissa vad jag valde??

Ja just det Annika tecknar ju ko..

Ha vad roligt dem låter och det var jag som bestämde det..hihi

En gång till får jag välja sedan är det någon annans tur att välja.


Vi passar på att hälsa på hunden som faktiskt jobbar på äldre boendet precis vid oss.

Cafe Rönnen

Gymnasiet brukar ha cefe verksamhet för Borgmästarskolans elever, men i dag var det vår tur att komma på besök.




Jag vill ha en sådan kaka.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar