onsdag 11 juni 2014

Sommarhälsning




Sommarlov 2014

Då är det sommarlov igen... Jag tycker inte det är längesedan vi startade denna terminen fulla med förväntan och glädje. Ni har fått ta del av era barns vardag  genom bloggen. Jag hoppas ni på så vis får en inblick i barnens skoldagar. Jag som skriver och lägger in bilderna på bloggen heter Nina, ni flesta vet nog vem jag är, (men så här ser jag ut som oftast finna bakom kameran)
 




 

Jag jobbar inte länge i någon klass utan jobbar heltid med IT frågor, utbildningar och försöker se till så allt fungerar till elever och personal. Jag fördelar min tid på tre skolor (Rönnbäcksskolan, Borgmästarskolan och Västra Berga särskola)  Jag fick frågan i dag om jag inte saknar eleverna och svaret är enkelt jo det gör jag, massor! Men jag har fördelen att vara på skolorna och träffar era barn ganska ofta så många kramar blir det.
Jag tackar för denna terminen och önskar er alla en trevlig och skön sommar. Jag går på ledighet nu men uppdaterar bloggen när det gäller fritids över sommaren.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar